nursyuhada_mohdyushairie

Monday, March 26, 2012

TAPAK TANGAN ATAS TAR .. ?

Hyep, salam untuk sume warge blog blog blogs. hehehe, pekabo pekabo? ari nih takde yang menarik pun. same je macam hari2 yang lepas. UISH! cume aku sekarang tengah tension dengan seorang mamat tua yang berlagak baek. konon nak bantu aku lah ape lah, pedehal? dah ade anak bini pun masih nak menggatal?
EEEWWWW! siket punye geli, giler, loya tekak bagai aku di buatnyeeee .. hUish! shit!! malas nak citer banyak sal mamat tua nih, yang pasti die tu bagai NIGHTMARE untuk aku! FULLSTOP
ok, now .. nak citer sal tajuk entry atas nieh. hehee, huish! seronok giler la aku semalam sebab dapat kua dengan jejaka hati aku tuh, HAHA! macam nak meloncat-loncat bak bola ping pong yang wane oren tuh! HAHAHAHA! walaupon selalu dapat jumpe tapi sume situasi tak same laaa kan? HEHEe..
kua semalam dalam kul 3.30 p.m . HMMM, sebelum kuar tuu,aku bukan maaaaaen membebel bobel bibel bobol .. (ape aku cakap nih) hmmm,ye lah! mane tak aku tak tension, (punye bebelit ayat) nak kua selepas solat Jumaaat, sepatutnye kul 2.30 pm laaa,nieh tak! kul 3.30pm baru reti nak tercegat bagai pak guard depan umah aku tuh! ingat umah aku counter mas ke ape haaa? HOHO!
lepas je masuk kete, dah mule buat mulot pulaaaak. kritik tu, kritik ni, kritik tu, kritik nih! woit muloooooot! kalah minah indon yang jual sayur dalam Pasar Siti Khadijah yer cik abangku sayang. HAHAHA! mane kan tidak,dari atas sampai bawah, dari akar rambut aku sampai ujung kuku kaki aku yang dah dipotong2 tuuu die kritik! FUUUH! bukan maen lagi kau yer sayang. HEHE, aku ape lagi. Buat muke donut je la depan die! kembang kempis lubang idung aku nak marah, HAHA! tapi,disebabkan sayang cinta kasih punye pasai, wa senyap je. HEHE! sesampai je aku kat KBMALL tuh,terus la menggila. nak shopping sume barang yang ade walaupon sen aku kureng! (belagak punye pasal) hmmmm, pusing punye pusing punye naek punye turun dari tingkat ke tingkat, last2 ape yangaku beli? sepasang sandal rimau. AUUUUMMM! ingat kan nak tolong bayar, tup tup! duet aku yang melayang. ok thanx dear. LOVE U SO MUCH! hehe. rase geram jugak r timetuh bile dah pegang duet ketat dalam purse tuuu, tengok2 terpakse jugak bukak purse leper biru aku tuh. HUH! menyampaaaah!
lepas KBMALL,destinasi seterusnye, GULATI'S SILK HOUSE. pe bende nye nak cari? huhuhu! jum singgah. masuk jer dalam kedai nih, PERRRRRGH! meleleh bijik mata aku tengok kaen2 yang ade dalam gedung besaw tu. banyak gileeeeeeeeeeeeeee! HAHAHA. last last, pe yang aku beli? sepasang kaen purple kosong, sepasang kaen purple kosong! HA? hahahaa, yup! 2 pasang kaen purple, itu lah yang aku nak gitaw. haha! gile bagai. hahaha!
lepas siap beli kaen baju aku, terus ke TESCO beli barang die pulak. hmmm! aku nih dh nak mengamuk letih dah nih, HADOYAI .. takpe2. tahan lagi sbb aku memang suke jalan2 . lepas siap beli barang die tuuh, terus pegi pusing2 jalan2 makan angin yang tak berapa nak segar tuh. dalam mase tu lah aku.........! HUH! renjatan elektrik tangan berlaku disebabkan die duk maen SMSdengan KAWAN BAEK die tuh! huish .. ! mengalahkan makwe die tuuuu, bukanmaen sayang ag kat kawan die tuh. dari aku masuk kete, sampai ke malam nak balek umah! tak diletak nye telefon tuuu. aku ape lagi!
PIYUUUUUUUUUUUUUUUUUNGHHH! DUSH DUSH DUSH! melantun la satu pusingan telefon dari dalam kete ke sit bawah ! hahahah! nak marah? marah r .. ADE AKU KESAH? padan muke ko wat aku camny. hehehe. naseb baek handphone burok je. law yang agak mahal tuu, aku pon takut nak buat balingan ragbi tuu! hahahaha.
ceyh! bukan maen mintak maaf ngan aku lah die nih pulak . . heheh. aku pulak disebabkan EGO tinggi, nak suruh nye die pujok aku, aku marah2 die lagih. HAH! ambik kau nak marah2 die, die pulak yang mengbaham telinga aku! huuuish! perit doh .. saket telinga aku dengar lonakan suare merdu yang hinggap di telinga aku tuh. (fulamaaak ayat! mcam zaman 60-an) HAHAHA! aku pe lagi,
berdrama lah. die tinggal kan aku lam kete, aku pun kua terus dari kete .. bukan maen nak berdrama aku nih, lari punye lari punye lari .. terpli-ot! atas TAR! huwaaaaaaaaaaRRRGGGHHH!!!! saket nye lutut dan tapak tangankuuu. hahahah! aku rebah. wah wah wah.! padan muke aku. sape suh wat pangai ag, dah die mintak maaf, bukan nak maafkan je. pegi sambung membebel lagik, padan ngan muke. HUH! tapi .. so suwiiiiit lorh, die angkat aku lor. hahahaa. sayang jugak ler tu kat aku tuuut! hehehe.
SORI baby. saye saje je nak citer lam nih sebab saye rase pengalaman kali nih betul2 sweet, indah, lucu sesangat2  .. hehehe, thanx sebab dah masuk kan tapak tangan awak dalam dahi saye! HAHAHA .
(hanya kau yang tahu sayang)

ok laaar, cian bace panjang2 .. bubyeee . . hehehe, dats d bex moment in my life. LOVE U UNTIL CRAZY YAWH! huhuuuu ..





Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment