nursyuhada_mohdyushairie

Sunday, February 26, 2012

AKU SANG KURA-KURA??

Hyep hiyep, heyooop .. peeeeps! huhu. ape punye bangang la aku memalam buta nih, ceys!!
huhu.
takde cer ape pun, juz nak kongsi story siket sal title atas tuh . *AKU SANG KURA-KURA??* 
Helop? ape celop plak ngan tajuk title nih? haaa! jum bace.

Kura-kura:
Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati. Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang disayangi dan disenangi teman-teman. Kamu juga tidak suka cakap belakang dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka. Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat kehidupan sebagai latihan praktikal.



nah! amek kau. nak sangat kan? hahahaa! padan muka,atas batang idungaku kena. 
betul ke ku tak penah sakit kan hati orang? EEEWWW .. dah silap orang tu der. hehehe . aku nih selalu wat orang marah2. aku tak sebaik SANG KURA-KURA laaa, hehe .

itu lah diri aku, memang tak same dengan statement atas nih. sori yer (^__^)
ok,bye.





Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment