nursyuhada_mohdyushairie

Tuesday, March 27, 2012

PENGKHIANAT # FIKIR2KANLAH #


Hey Hi hoi,





Kisah hari ini adalah tentang perampas dan orang yang merelakan diri dirampas. So, tak perlu tanya kenapa dan mengapa because nowadays I don't do WHYS.





Kisahnya begini...





#1 Si perampas merasakan diri dia sangat hebat *seolah dunia ini dia yang punya* pabila dia berjaya merampas kekasih seseorang. Tidak kiralah sama ada perempuan atau laki-laki. Okay, point taken, dia belum kahwin.





Soalannya disini...





Apa perasaan kau bila kekasih kau dirampas?





Pernah tak kau terfikir bahawa bukan selama-lamanya kau akan berada diatas? Satu hari nanti kau akan jatuh.





Sekarang kau rampas kekasih orang. Suatu hari nanti, kekasih yang kau rampas tadi akan dirampas dari kau.





Masa tu, tepuk dada tanya selera :)





#2 Kiranya kau membuka peluang kepada orang lain untuk dapat dirimu, pernahkah kau terfikir sama ada kau ini murah?





Banyaknya hati kau sampai kau boleh ada dua-tiga orang kekasih dalam satu masa.





Soalannya...





Senangnya mulut kau berbicara, berjanji untuk sehidup semati bersama seseorang, lalu memungkiri janji tersebut. Mana hati kau? Atau kau tak ada hati? Inilah janji melayu kan?





Ye yee memang aku mengata orang sebab hati aku sangat sakit melihat kejadian ini berlaku disekeliling aku dan aku tak mampu nak suarakan apa yang terlintas dalam otak dan hati aku sebab aku tahu tak ada orang akan dengar. *Cehh macamlah dekat sini ada orang nak baca kan -____-* Wtv, yang penting sekarang TOLONGLAH BERUBAH! Sudah sudah lah berdusta. Sudah sudahlah bermain kata. Kau pernah dengar hukum karma? I bet kau tak pernah. Satu hari nanti, bila kena balik dekat kau, bila kau dapat balasan kau, masa tu mungkin kau akan sedar. Atau...mungkin juga tak. Sebab kau ni hanya syaitan bertopengkan manusia. Pengkhianat antarabangsa!


 ( xde kene mengena pun. HAHA! )


Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment