nursyuhada_mohdyushairie

Friday, December 23, 2011

IMPIAN KU ..


Hyep peeeps!
wehuu, yuhuu .. ari ny aku nak bercerita sal impian aku.


bagi aku, impian aku sesangat banyak! untuk family, juga diri aku sendiri .. untuk member2, dan masyarakat .. op ow! masyarakat? dats so interesting! hehehe .. 


untuk keluarga? yeah! itu lah balasan jasa yang tak tertimpal, yang tak dapat di balas dengan wang ringgit . ape die? huuu,
kebahagiaan ibu bapa la kan? hehe, tambah2 dapat result GEMPAK punye lam exam, fuyoh! lagi la hepi mama kite tuu .. eew ..


bagi diri aku pulak, terlalu banyak! tapi, yang aku nak kongsikan hari ny .. adelah ..
"KASIH SAYANG" .. (^__^)


kasih sayang sape? huhu, ni la yang aku nak gtaw!
kasih sayang dari "die" .. mybunch tu laa .. hehee ..


bile aku bersame die, macam2 yang aku khayal kan. alaaa, macam dalam drama tu, hak hak! 


- jalan sambil pimpin tangan.. # wooow # 
- gelak same2 .. 
- detim berdua je .. # gatal #
- kemane mane je bersame .. hehehe ..


aku pun penah terpikir yang bile aku nangis, aku nak die sapu air mate aku tu dengan ujung jari die ..
bile aku saket, aku nak die sentiase ade di samping aku .. bile aku ingin luahkan ape2 die sedia mendengar ..
banyak kan yang aku inginkan? 
aku dah dapat semua nih, tapi .. aku rase masih tak cukup .. huhuhu .. #akutamakkan? #


indahnye hubungan jike sume nih dapat berjalan dengan lancar tanpa ade kekacauan! 
oh .. CINTA ..

wid lurve : syada729 ..




Thanx sudi bace entry i. mmuah!

2 comments:

  1. laa wat muka cik abg awk xsnym...

    ReplyDelete
  2. ihik .. die mmg camtu, x suke senyum n x suke amik gambr .. kene pakse taw kdg2 tuuu .. hahaa

    ReplyDelete