nursyuhada_mohdyushairie

Sunday, November 06, 2011

Bingung .. Depressed ..


assalamualaikum ... 
hari ni beraye x de la sakan sangat pun. dua buah rumah je pegi. umah pak sedare n tok sedare. hmmm .. betul2 moody right now! hanya melalui blog ny la dapat aku luahkan segala2 nye. aku bingung !! sume benda yang aku lakukan sume nye tak kene. sume nye tak dapat nak puaskan hati orang2 sekeliling. y??! ape yang dapat aku lakukan bagi memuaskan hati semua orang? ape yang patut aku buat?!! uuuurkh .. ! betul2 tension! xtaw dah camne lagi care nak larikan diri dari setiap masalah yang aku hadapi. sume masalah tuu, aku try harungi dengan kesabaran yang tinggi. hanya tawakal kepada Allah s.w.t memohon agar masalah yang terjadi tuu, akan cepat2 selesai. ape yang betul2 buat aku bingung hari ny, mybunch! x tahu nak kate ape dah. ape yang die marah, bagi aku, itu hanya kesalahan yang boleh dimaafkan. tapi, memang die keras kepale! betul2 tak nak mengalah, disebabkan sifat ego yang menguasai diri dan sifat marah yang membelenggu fikiran die tuuu! susah sangat ke die nak maafkan aku? sampaikan tak nak jawab call n reply my sms .. hmmm .. so sad ='(
pleaseeee .. perkare tu boleh bincang baek2. x perlu nak wat pangai cam budak! huh! susah betul laaa .. law call kawan die pun, gerenti tak jawab jugak! camne aku nak cari die ni? tension nyeeeeer!!! be positive la guy! law kat pompuan, pandai sangat cakap, jangan pk bukan2. "saye sayang awak sorang je. takde pompuan len dah." ngeee!  kite sebagai pompuan, "ye! saye tahu. saye minta maaf sebab pk bukan2 sal awak." huish! senang je kan pompuan maafkan laki. bile kite si gurl ny minta maaf " awak, maafkan la saye. saye tahu salah saye. sori erk? " kate nye laki, "tiade maaf bagimu" , "sape suh kau saketkan hati aku, time la padahnye, time la balasannye" , "jangan sampai aku balas atas sumer perbuatan kau selama ni!"
hey!! dalam percintaan, perhubungan kasih n sayang tu perlu ke ade sifat camtu?? balas membalas pulak die kate! patut ke? huh!! betul2 tak faham dengan sifat LELAKI .. !


Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment