nursyuhada_mohdyushairie

Thursday, April 05, 2012

✿*゚‘゚CAMERON HIGHLANDS__ BELATED HOLIDAY*゚‘゚ ✿

Hye readers .. 
bile dah siap blogwalking 
_
_
_
_
_

haa! terase pulak nak hupdate blog nih. 
Tapi, 
yang dah berbulan bulan lame punye citer. Citer pe? Tu ha .. tajuk entry tuu ..

✿*゚‘゚CAMERON HIGHLANDS__ BELATED HOLIDAY*゚‘゚ ✿

HEHEHE! ade jugak ke holiday yang belated? HAHAHA .. Whatever .. soo, jum usha gamabr2 yang diambil dulu .. pastu, kite citer2 ..


nah! hambek kau. mulut merah .. hahaha, nih la kezen tercumel aku. tomey tak? bukan maen lagi die buas! HAHA ..dari depan, ke belakang, dari belakang ke depan .. huuuh! fenim den jage budak kecik nih .


ha! nih hari pertama sesampai nye aku kat sane. terus blah cari kedai makan. lapo gile peyut time tuh, ade pulak sepupu aku yang sewel nih! hahahaha. sori dear ... kitorang makan kat kedai pe tah name, tapi beeex wok makanan die. cayalah .. kecur ayak liuk. HEHE.


malam tu, terus pegi kat pasar malam cameron . kat bukit ape ek? lupe laaa, HAHAA .. aku memang lupe ingatan. soo, soriii . . hehehe



HA! ni la my lovely mama .. heehe, tejuk nye dieee .. hahaha, bukan perli taw, tapi memang malam tu sejuk gileee. aku pulak pakai baju yang kemaeeen nipis. fuh! menggeletar seluruh badan body kuh. yeeeuw.




ny pulak granny aku. hehe, tayam toook ..


ha! ni die budak buas kedua! hahahahaha .. sepupu aku jugak, baru darjah 6. tapi, mak haaai. Tuhan je tahu nak kawal budak nih, kalah budak umo 4 tahun. keh keh keh


yawyawyaw, model mane nih? hehehe


santek tak? huhu ..


aku lagih? hehee .. mase ny hari kedua dah. nak kua pegi round2 cari sayur ..


barisan cucu tercayang


ye! aku nampak gomokgomokgomokgomok dan gomok lagi dalam pic nih. 


yeah! ini die, hero malaya. hoho, kazen sekepala selutut akuh. hehehe, caya babe.


beg kami same, tapi .. badan kami laen. HAHAHAHA .. !
nampak koboyotan perut aku. haha.


waaaaa, tukenye kene peyuuuuuk. hehehehe, menggedik sejenak .


nih la adik kesayangan aku, hensem tak? huhuuu.


nak pakai kasut pun sempat lagih bergambar. 


yeah! aku yang perasan . bajet model betol lah. hehe


HAHAHA! memang gile. kua malam tuh hambek angin, konon cari tempat nak bergambar, tejumpe la dengan corn yang besr nih .. ape lagih terus merentap jantung untuk bergambar kat sinih .hehehe



 
nih last day. nak balek baru jumpe tempat tanam strawberry. takley petik pun, menyampah hakuh!



aku dikhianati, tapi tetap cun! HAHAHA.


huwaaaa! dibuliiiii. kejam betul sepupuku.


ye! itu mama saye, mama saye tengah ambik gambar bersame buah . HAHAHA


sooooo, inilah hasilnyeee . ape yang haku beli? memang tak ketinggalan bear. HAHAHA. 
namebear tuh, berrypink. tomey tak? beli kat Cameron la tuu, payung, selipar .. topi, mafla..

sooo? puas boleh usha gambar2 aku? heheheh. ok, done! bubye...




Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment