nursyuhada_mohdyushairie

Thursday, January 05, 2012

MEMORIES OF 2011 ..

Hyep .. hello .. hai .. konichiwa .. 
hehehee, saje pepagi nak menggile, x boleh ka? keh keh ..
ari nih nak citer sal "MEMORIES OF 2011" 
kenangan pahit, manis, suke duke yang tak dapat aku lupakan .. memang terlalu banyak sesangat sangat .. ok firstly .. i nak mintak maaf law entry kali nih terlalu panjang melebar menggunung melintang .. ok? (^___^)
k,
tak nak banyak ngomong, jum kite intai .. kenangan yang tak dapat aku lupakan mase awal tahun 2011 .. memang keje gile laaa, aku kene masuk COURT kat kolej aku, HAHA !
sempoooooi .. nak taw sal pe? alaa, x payah la taw, x payah la ek? hehehe, bia lah .. aku nak citer jugak. aku masuk court sebab aku gaduh dengan sorang minah sewel kat dorm aku tuu .. (MZA HOSTEL) korang taw gaduh sal pe?
minah tu sial punye pasai, nak gaduh ngan aku sal BILIK MANDI .. betul2 di luar pemikiran aku yang dah remaja dewasa nih .. hahaha! memang gile la punye budak tuu, nak gaduh ngan aku sal bilik mandi jek! apa punye olang.. hmmm, sal tu lah aku masuk court. disebab kan aku tertumbuk muke die, hahaha! 
#padanmukeko#



lepas tu, 
kenangan laen, aku gaduh dengan pakwe kesayangan aku tuh. bukan maen gaduh besaw la ari tuuu .. ade la punce dan sebab nye aku gaduh tuu .. tapi, gaduh punye gaduh punye gaduh punye gaduh punye .. HAHA ! 
malam tu, die bawak aku pegi dinner kat Renaissence Hotel . terbaek la u sayang, sayang u lebih, Muach! hehe ..

(mate masih bengkak)


kenangan yang aku betul2 takley lupakan lagi, bile aku kene ajar budak kelas aku MENARI untuk persembahan Aidilfitri kat kolej aku tuuu. 2 HARI 2 MALAM aku bertungkus lumus nak siap kan bunga tarian aku tuu, akhirnye .. memang tersimple sekali aku wat. hari yang nak wat persembahan tu, sampai je kat kolej, lecturer aku masuk lab, gitaw .. "korang kene wat yang terbaek untuk pertandingan nih!"
dalam hati aku nih, dup dap, dup dap, x taw nak kate ape .. ish, pertandingan ape pulak nih? bile dah tanye, baru lah tahu, kitorang kene bertanding dengan course2 laen .. Urkh! memang kepale gile mase tuu, xtaw nak pk ape .. tapi dah tak leh nak tarik diri, terpakse jugak la bertanding. kene pulak wat persembahan pertama!
memang menggigil gile lah aku atas pentas mase tu. tapi, memang tak disangke sangke .. dpat no.2 .. 
WOW! bia betul .. macam tak percaye r .. hahahaa .. memang aku hepy gile3 mase tuuu, rase bangge pun ade .. hehek ..



selain tu, ( wa! macam nak wat karangan base melayu la pulak aku nih! ) HAHA .. ok2, selain yang kat atas tuh, aku ade gaduh ngan sorang ag budak pompuan nih. eyh? budak ke? tak tak tak! orang tua! sebab umo die dah 24! aku gaduh ngan die sebab die makan dalam, n batu api .. same je kut? haha! die suke amek taw sal aku .. benci benci benci ..! x syuke laaa .. hahaha .. macam2 die citer kat orang len sal aku nih! memang sial ko betina! sori .. mulut lancang cket.. hehehe .. tapi x kesah la,, nih blog aku .. hohoho .. memang aku tak maafkan die sampai ke ari nih .. tapi, dalam mase tuu, aku n member2 yang laen, sering pergune kan die! hahaha! suke kaco die.. tak kesah la.. hehe.



ihik! panjang la pulak cite aku nih .. macam bosan la orang nak bace law terlalu panjang kan? ok lah, aku pendek kan ..


LAGI MEMORIES OF 2011 ::


* final exam yang betul2 wat aku fedup!


* dapat result final yang memuaskan sebab still dapat epurse .. hehe

* masuk sem-4 bulan 12


* PTPTN dapat separuh jerk! menyampah ..

* belajar pakai skirt .. (yaw! so girly) hahaa


* 1st time duk hostel time hujung minggu ( selalunye balek ) hehe

* duk ngan kucing dalam kete! seriaw gile time tuh. sayang punye pasal kat myboyfie, terpakse la .. hehehe


ok! tu je la kuuut! hehehe .. sori yer. terlalu panjang berjela .. ok, enjoy yeah!
bubye .. mmmuah! 



Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment