nursyuhada_mohdyushairie

Sunday, December 04, 2011

KEHIDUPAN DI KOLEJ ..

yuhuhuu .. assalamualaikum .. pe cer pe cer? cerite per ade? ha!
start kelmarin, bermula la kehidupan aku di kolej untuk sem 4 .. betul2 xley time dengan jadual yang diberi. melampau sesangat sangat sangaaaat! BOSAN !!
grrrr ..
tapi,nak wat camne, aku perlu bertahan demi membalas sume budi ibu bapa ku ..
hehee .. so,
jom intai hari pertama aku di kolej ..


HARI PERTAMA
yeah! pepagi buter dah bangun pekena air sejuk dalam bilik mandi, fuuuh! syiooook gile sioot! betul2 melampau sejuknye tak tahu nak kate ape.
dah habis sume tuuu, mandi, tunggu bas, sampai je d kolej .. FUH! cayalah! aku bersemangat ke kolej .. hehehe, bukan pe .. sem baru kan,kene lah ade feel2 study gituu . . hek3 .. btw,
aku memang hepi je la masuk sem 4 ni sebab aku dah tak kene berdepan dengan orang yang betul2 menyemak dalam kolej tuuu! alhamdulillah .. die dah blah!! suker gile doooe!
hmmm,
lepas je sarapan, (teman kawan je pun) aku terus ke kelas ..  huh!
subjek pagi tuuu, memang betul2 wat aku sentap! tak faham sepatah haram pun. ini kan pulak yang halal .. huih .. tension2 .. TEKNIK FARMASEUTIKAL, memang betul2 memeritkan looor .. tambah pulak lecturer chinese yang ajar aku .. lagi la aku sentap .. tapi xpe .. aku mesti boleh!!
hmmm, lepas je habis mase TF, aku blah terus dari kelas . bukan nye x nak blajar (wa!bajet rajin la kunun) aku cume panas je kuuut dalam kelas tuu , kipas je yang ade .. hehehe .
so,
lepas sume2 dah habis, pendekkan citer, aku terus masuk kelas petang tuu, FUH! cun siioooot! cun giler pensyarah aku .. memang lawa sesangat2 laaa .. hehehe, TENGKU ALYAA DAYANA .. memang bersemangat aku nak belajar ngan die , hehehe, #sebabcunjekut# heheh, cik alya ny ajar aku subjek PENGENALAN KEPADA AMALAN FARMASI KLINIKAL , agak2 korang2 paham x? hmm, mesti tak paham kan? aku pon tak paham ngan subjek nih . ! menyampah laaa .. huhuhu ..
hmm,
korang tahu, hari pertama pun dah kenal soal dah ..
"ubat jenis warfarin , kenapa di ... " aku tak ingat la soklan tuuu , hahaha!
tapi,
serius! betul2 tak ley jawab . . hahaha, senyap terkedu kelu la aku dalam kelas mase tuuu .. hahaha! tapi xpe, mujo la ade member yang tolong jawab kan .. hahaha!

hmmm,
tu je lah yang aku nak kongsi, nti next time .. aku citer lagi sal ari2 aku di kolej yang membosan kan tuuu .. hehehe ..
bubye .. mmmuahx!


:: betul2 puas hati dapat epurse .. hehehe ::








Thanx sudi bace entry i. mmuah!

2 comments: