nursyuhada_mohdyushairie

Wednesday, November 16, 2011

NAK TYPE JUGAK!

whooot! whoot! yuhuuu, watpe tu? 
uhuk uhuk! terbatuk la pulak memalm bute yang gelap sunyi sepi ni. pergh! layan pulak mate ny mengadap laptop yang terang benderang dengan lampu yang boleh merusakkan mate aku nih, memang terbaek woook! huwaaa! 
memang nak melayan tangan jeee keje malam nih. dah tak tahu nak buat ape, aku pun nak update blog aku nih, bia lah tiap2 hari aku duk update pun, aku punye kesah. lu langsi? aku blah!! hahaha.. hmmm, citer punye citer punye citer, 
aku nak citer la kat korang2 nih, !
punye la penakut aku nih, hati punye basah lencun, sampai terjage adik aku dari tido, dek kene tempias suaraku yang lunak merdu bak buluh perindu ala air asam tuuuh!
 bukan ape pun, CIK LIPAS je kooot ..hahaha, 
dah memang aku ny jenis penakut. memang ANTI lah dengan sume binatang2 reptilia, hibivor n laen2 tuh! huiiiih! macam nak tersheeeeeeiiiiiuw
 aku d buat nye tadi, memang bengang gile la dengan animal tu! hahaha! ANIMAL LAGI dooo! kih3. x pasal2 aku kene marah dengan mama kesayangan aku! huhuuuu, sori mama. i memang penakut.nak wat camne. tapi, i tetap rock tawuk! hehe,
k lah! gune entry laen pulak, citer sal laen pulak. bubyeee, MMMMMUUAH!

Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment