nursyuhada_mohdyushairie

Thursday, November 24, 2011

HATI MANUSIA TAK SIAPA YANG TAHU ..


hye3 .. 
assalamualaikum ..
ehem, entry kali ny i nak gtaw sal "HATI MANUSIA" ..
yeah!
memang betul,
hati manusia tiade siape yang tahu melaen kan diri mereka sendiri. ape yang die mahu, ape yang mereka suke, ape yang mereka inginkan, ape yang mereka benci, hanye mereka ..
takde sape pun yang tahu. 
kenape?
ini yang kite musykil kan. 
betul tak? hmmm,
yeah! kite tak boleh membace isi hati manusia. ia jugak same dengan perasaan. 
iaitu, kasih, sayang, benci, cinta, dendam, prasangka dan laen2 lagi. 
uisssh! 
enapa emo semacam je aku malam ni? huhu .. sebab saket gigi la ny, hahaha. by the way ..
perkara ini lah yang bermaen di fikiran aku malam ny. aku sendiri tak faham kenapa au susah nak memahami isi hati setiap manusia yang bergelar sahabat teman, kawan dan jugak,
myboyie!
susah susah dan memang susah! 
melaen kan, 
aku sendiri menjadi diri mereka. hmmmm ..
k la, 
merapu memacam la pulak aku memalam buta nih,
ok ..
niteeeezZZzz .. mmmmuahx!




Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment