nursyuhada_mohdyushairie

Thursday, December 01, 2011

DIA ..


Apabila hatiku mula berkata,
7 Februari 2009 adalah tarikh penting dalam hidup aku dengan si dia, yang banyak mengubah hidup ku menjadi insan yang sempurna. Walaupun perkenalan hanya seketika, tetapi .. ianya memberikan khabar yang begitu indah. Begitu istimewadie untuk ku. Siapakah die? Dilahirkan pada 20 September … seorang lelaki yang matang, perfikiran positif, sentiasa mengambil berat tentang diriku, sangat sempurna dimataku. Tidak dapat aku bayangkan bagaimana kehidupan ku tanpa die disisiku.

Siapakah die?

Ya! Itu die, Mohd Yushairie bin Mohd Yazid. Die lah orang nye. Lelaki yang Berjaya mencuri hati aku ketika aku berada dibangku sekolah lagi. Perkenalan yang tidak diduga itu membawa kami untuk bersama sampai ke hari ini. Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah kerana telah mempertemukan aku dengan die, insan yang paling aku sayang, yang sangat menyayangiku. Sanggup berkorban ape saje demi aku, sanggup bertahan dengan kedegilan ku. Ya Allah, terima kasih. Aku bersyukur kerana die telah membawa aku mengenal erti dunia. Die telah banyak mengubah hidupku. Aku sangat2 bersyukur.

Ya! Tiada insan lain selain die. Hanya die yang aku sayang selain ibu, adik, nenek dan keluargaku. Syukur padamu Ya Allah. 


DUA HATI, SATU CINTA 




Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment