nursyuhada_mohdyushairie

Saturday, November 05, 2011

Belajar Buat Blog ..

assalamualaikum ..
hmm? ape yang aku nak merepek hari ni yer? nanti nak pikir ..
owh! ya!! pasal blog aku ny .. ny dah kali ke berapa puluh aku wat blog. 1, 2, 3, hmmm .. ke 4 kuuut. aduuussss .. betul-betul tension. buat sekali, x ingat password, buat dua kali, kene verify email. uuurkh, betul-betul sakit hati! kalau la sekali buat tu terus menjadi, xde la aku jadi setension sekarang ni. huhuhuuu .. orang wat blog, nak wat blog jugak. tengok! ape dah jadi?? !
bak kate ore kelatey, "kuca bagha" .. hoho ... semak je aku tengok blog aku ni. nape la blog aku tak same dengan blog orang laen? hmmm .. aku betul-betul respect kat member aku sorang ni. name blog die "PELANGICINTAMEKAR" .. 
lawa gileeeeeeeer blog die. aku nak blog aku jadi camtu. tp aku x pandai loooor .. menyampah!! Pelangi cinta mekar ny, blog kawan baek aku. BESTIE aku laaa .. nanti dalam post laen aku promote blog die kat korang-korang ek? yang ny,
aku nak citer sal blog aku yang tak tahu nak dikate dah. lagu kemaen lagi .. i, i love u like a love song babeyh! hahahaha .. gile kepale betul! background pun macam gempak la kunun. love, love, love lagi .. hahaa .. orang laen letak pic, aku pun turut same letak pic, orang laen letak ala-ala gurly2 gitu, aku naaaaak jugaaak!! tapi,
hampeh! satu benda je yang boleh aku install .. "i love my family" yang laen?? teeet!!!! sorry please try later. ade ke patut google kate camtu. huh! MENYAMPAH!!
ok lah! chow luk. saket hati pikir sal blog nih. !! bubyeeee .. mmmmuahhh .. 





Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment