nursyuhada_mohdyushairie

Friday, November 04, 2011

Angel in The Nite

angel in the nite.
name yang ringkas tetapi padat dengan maksud dan isi tersirat. kenapa mesti nama ni yang menjadi pilihan aku untuk dimuatkan dalam ruangan title blog aku? aku ade jawapan tersendiri. aku ingin menjadi yang terbaek diantara setiap insan yang ada di atas muka bumi ni. tapi,
itu sume tak mungkin terjadi kan? kenapa? kerana setiap makhluk yang diciptakan oleh ALLAH S.W.T semuanya tak sempurna. Allah itu maha adil. Dia menciptakan setiap insan tu tak same, dari segi rupa warna,dan keperibadian masing-masing.
aku inginkan kehidupan yang sempurna. aku ingin jadi insan yang sempurna. kenapa??
sebab aku rase, hanya dengan itu sume orang akan hormat kat kite. tetapi,
ade jugak manusia yang sering iri hati walaupun kite sempurna. tapi kenapa?
hmmm ..
lumrah hidup nak buat macam mane. betul tak?
ehem. aku niiiii .... !! eish!! first time buat blog pun macam-macam benda dah terkeluar. al-maklum laaaah .. banyak mulut. hehehehe. ehem by the way,
WELCOME TO MY BLOG :: angleinthenite (^_^)


Thanx sudi bace entry i. mmuah!

No comments:

Post a Comment